0پنج شب با فردی و کریپی پاستا ها0
__بی جنبه ها نیان__

اسم داستان:murder case

نویسنده:خودمم دیگه....

چه کسایی توش حضور دارن:کریپی پاستا ها و رباتای پنج شب با فردی و خودم و شخصیت شما

مدل داسی(داستان):عاشقانه.جنگی.ترسناک.طنز.ماجراجویی

خلاصه داستان:نمیخوام بگم.....

خب تو این داستان کسهای زیادی هستن که عاشقمن..... اخه هر تستی که از شخصیتای کریپی پاستایی میدادم جوابش این بود:he likes youیاhe loves you منم گفتم همه اونایی که توی تستا جوابشون در اومد که منو دوست دارن تو داستان بیارم که عاشقم باشن...چند نفر هم از توی پنج شب با فردی منو دوست دارن واسه همین داستان یکم جنگیه

بزارین بگم کیا عاشقمن:

1.جف قاتللللللل

2.تیکی تووووووبی

3.لیووووو

4.هودی

5.ماسکی

6.بن دروند

7.لاست سیلور

8.اسندر من

9.ایسلس جک

10.فون گان

11.ماییییییک

12.فریتز

13.فاکسییییی

عجب من بد بختم نه؟؟؟خب دیگه اینم از این بای بای^-^لطفا تو داستان شرکت کنین^0^

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tag's:
. پنج شنبه 12 آذر 1394 . 18:58 .(BY*killing kate)
0پنج شب با فردی و کریپی پاستا ها0
ABOUT

من کات هستم و هیچی ندارم بگم غیر از این که نظر یادتون نره......
CATEGORIES
TAGS
OTHER
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 15733
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1